fredag 23 juli 2010

Snabbpacka

Igår packade jag massor av allt mitt stuff, men har ännu tonvis kvar :( Pappa ringde sen senare igår och sa att han kommer idag och hämtar grejjer så nu gäller de å få sakerna i lådorna!! Har kläder, kärl och alla toalettsaker opackade ännu :S Som tur va jag till stan och köpte mera flyttlådor igår =)

Mår lite bättre idag faktiskt, hjärtat rusar inte på lika mycket, jee! Tittade på film med Naemen, Jancken och Anna igår och mitt i allt så börjar jag bara må såå illa, tårarna börjar rinna och ja vill kräkas och hjärtat slår jättefort. Sen va de typ över på några minuter och då kände jag mig bara matt. Weird och creepy!

2 kommentarer:

  1. Men jessus va knäppt! :(

    Mauen

    SvaraRadera
  2. Aaa, de soo weird! Jag mådde verkligen jätteilla :S Men nu känner ja mej helt kry igen.

    SvaraRadera