tisdag 20 juli 2010

Öken och diverse berg

Det är så jäkla hett i lägenheten så alla blommor (och då menar jag utan att överdriva alla) har gått en uttorkad död till mötes. BUHUU! Min älskade cypress = död, min orkidé = död, mina jordgubbsynglingar = döda. WTF! :( Jag har ju vattnat dem!! Men de ha tydligen inga hjälpt. .

Jag har också ett jobbigt diskberg att gräva mig igenom, suuck! Ska börja packa ner lite kastruller å sånt också. Så skönt när flyttlådeberget växer och saker försvinner :D Jag har dock ännu inte vågat mig på alla mina garderober, huuh. Blir nästan lite rädd när jag tänker på allt som ska packas ner :S

Nee, nu ska jag spränga diskberget och äta lite piroger. Luuuv piroger! Hahaa, idag på jobbet åt jag Karelska piroger till lunch och då sa en "Men ska verkligen du med din supermodellskropp äta sånt där?" Haha, jag sög komplimangen ur det uttalandet och bredde på mera smör på pirogerna ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar