lördag 9 januari 2010

En liten uppdatering ;)

Idag är det jättefint väder igen :D Supeaah nice! Mamma och jag ska först lördagshandla lite på Sparis och sen ta en prommis. Ikväll blir det lite Singstar hos mig m Emmelie, Micke, Jenny och Phille =) Jeei <3

Igår lagade pappa och jag pizza i pizzaugnen, jag lyckades såklart bränna tummen :( Men pizzorna vart jättegoda :D Tydligen ska man kunna laga tunnbröd i den ugnen också, det skulle jag vilja testa! Och på kvällen va jag på Discobowling med ett mixat gäng, haha lite lustigt då jag sagt till pappa kvällen före att jag var jättesugen på bowling. Men iaf, jag kom sist (fast eg. kom jag nästsist :P) Men vi säger sist för fridens skull, haha :D Åt en hamburgare igår och fick en benbit i biffen, iik det är så äckligt :S

Här har vi en av bowlarna


Nee, nu ska jag hoppa ur pyjamasen och försöka hitta nå kläder att promma i. Det är inte det lättaste :P

2 kommentarer:

  1. Wiih, nu har jag hittat hit också! :-) Har ni en pizzaugn??
    Ja, singstarkvällen borde aldrig ha fått ta slut :-( Det var jättekul, måste göras om!

    SvaraRadera
  2. Jeei, bra Jenny! <3

    Mmm, jag och Emmy gav pappa en liten "bordspizzaugn" i julklapp för något år sen =) Pizzorna blir jättegoda :D

    <3 Ooo, luv singstar, det är så roligt att köra "tävlingarna" <3

    SvaraRadera