tisdag 26 januari 2010

Många tårar och lite skratt


Så himla fin låt =) Hon sjunger så fint!

Idag har jag verkligen fajtats med mitt ex.arbete. Jag håller på med metoden och allt som hör med det. . Men har kört duktigt fast! Försökte be om hjälp men det lyckades tyvärr inte. . Jag ska läsa gamla examensarbeten, men då blir jag bara ledsen. För de är så bra och välskrivna. Jag vill också göra ett bra arbete! :( Och alla källor som de har använt är ju på finska, jag kan inte läsa så bra finska att jag skulle förstå en metodbok på finska. Jag fattar det ju inte ens på svenska typ :/

Nu ikväll var jag, Emmy och Suski på bio och såg "Jos rakastat", jeeei! Bra film, både grät och skrattade (inte samtidigt dock). Jag ska köpa den på dvd sen så kan vi ha leffailta ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar