torsdag 21 januari 2010

Shopping, shopping, shopping :D

Amagad, det finns så mycket att fynda nu när det är reor överallt! Jag har typ bara sprungit och kikat i affärer nu sen jag kom tillbaka till Helsingfors :P

Men jag snor ett citat från filmen Darling: Men jag måste ju klä mej! Köper inte du nya kläder kanske. .

Va till Ateneum igår och tittade på Picasso-utställningen. Men jag är nog mer impad av Edelfelt och de andra fina finländska konstverken som finns där =) Picassos sätt att måla är inte riktigt min stil, för ögonen alltså, jag och mina ögon är mer för Monet 8)

Idag har jag städat mitt rum och skyfflat undan flera kilo damm. . Jag funderar på att köpa en till garderob som jag skulle ha brevid skrivbordet. Det är så fullt i garderoberna nu att jag inte hittar mina kläder :( Men jag har kanske inte riktigt råd med det just nu :/

Idag var jag till mitt gym här i HKI för första gången i år =) I luv it, det är typ som gamla Avancia så jag känner mig hemma :)

http://www.silvergym.fi/

Fast nu har jag träningsgånger på flera gym, 6 st. på Avancia (måste åka hem på träningsresa snart!), 9 st. på Silver Gym och så några gånger på Helsingforsstadsgym i Tölö. Hahaha, så nu blir jag biff! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar