söndag 31 januari 2010

Feber och ont i halsen :(

Efter att ha känt mig hängig i en vecka så har jag blivit sjuk nu :( Svettas och fryser om vartannat, suck. . Jag som så gärna ville gå på Core ikväll då jag missade Pumpen i onsdags :(

Idag har jag bara vart hemma i lägenheten och tvättat kläder, strykt kläder, sett 2 avsnitt av Baywatch, chillat och läst Cosmo :) Ha dessutom skrivit lite på examensarbetet.

Igår var jag på ost och vinkväll hos Naimz & Jancz :) Sen såg vi på "A lot like love" med Amanda Peet och Ashton Kutcher. En riktigt söt film! Fast den gick långsamt fram :P

I fredags var det veckotraditionsenlig bastu och efter det passade vi på att baka fastlagsbullar :D Tjuvstarta lite. . Fastlagsbullar är lätt något av det godaste som finns!

Nu blir det chillande framför X-faktor och kanske en film efter det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar