torsdag 21 januari 2010

"Fashion put it all on me. Don´t you want to see all these clothes on me. Fashion put it all on me."

Haha, fast nu e d ju mest kläder från last season men iaf ;D Sätter in lite pix på vad jag fyndat ;)

Favvopälsen som jag dreglat över i höstens H&M katalog. Whiuu! Finally, Min Min Min :D


Söt ballerinakjol <3 Party, fika, promenad i parken, spårvagnstur, anything. .


Leomönstrad klänning, parteey


Värsta fyndet ;D Fick "jättetischan" för typ 8 €


Haha, det enda som inte är förra säsongen! Gillar mönstret på kjolen <3 Drömmer lite om vår nu :)


Fin leomönstrad jättekofta, mys! Haha, sorry om bilden är råddig nertill, jag fokuserade stenhårt på att försöka undvika att visa mina "hemmapantalonger" i spegeln så jag glömde doona sängen lite snyggare :P


Fyndsjal till vårjackan


Sist men inte minst, ett nytt träningslinne till min stenhårda träningsvår!

3 kommentarer:

  1. Kul med shopping, fina kläder :)

    SvaraRadera
  2. Wow! Dom är väl inte alls speciellt "last season", leopard är nog rätt hett ännu! Sista klänningen var superfin! Och jättetishan och koftan och allt! :-)

    SvaraRadera
  3. Tack tack <3 Mm, det är sant! Lyckliga jag som fick allt till reapris, jeei! :D

    SvaraRadera