torsdag 7 januari 2010

Häpí cät

Nu sitter jag här och äter ananas ur burk igen :P Mums! Har inte märkt att jag skulle bli nå extra gul iaf. . hihi :P

Jag har doonat materialsökningen någorlunda klar, så nu känns det lite bättre. Ex.arbete är på G iaf :D Funderar över syftet nu, jag vill ju att det ska vara välformulerat :)

Idag var jag på core, första "träningen" på tre veckor. Häpí cät :D Det har bara blivit promenader nu annars, men vintern är så vacker i år så jag är gärna ute så mycket det bara går :D Så hittills har planen för i år funkat med att jag ska röra på mig nästan dagligen och äta nyttigt och mycket, men så brukar d ju vara allting in på första veckorna haha :D Tog några vinterbilder härom dagen när mamma och jag tog en prommis =)





Haha, man såg ut som en snögubbe sen :D Det började snöa massor där mitt i promenaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar