måndag 25 januari 2010

Noonooo

Oooo, stora djupa suckar!! Idag har jag suttit som fastklistrad i min luddiga Skruvstastol framför datorn och kämpat på med metoden och analysen till mitt examensarbete. Det har tagit hela dagen och jag har fått fram pressat en sida :'(
Men jag antar att det är babysteps som gäller för mig. Sakta segt så kommer jag framåt. . Eventuellt att jag har ett färdigt ex.arbete om nått år då :P

Min motion idag har pga. ex.arbetet endast bestått av sittdansande till Agnes, jag kommer vara en utmärkt sittdansare sen när jag är pensionär (så duktig som jag nu redan) ;D



Imorgon ska jag och Mu finally gå och se Jos rakastat! Jeeei! D ska bli nice, älska musikkielokuva =D Länkar till trailern än en gång, kika!


På tal om dans så var jag på Core igår och det var ett lite dansinspirerat pass, riktigt kul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar