måndag 3 maj 2010

23:01

Idag har hela dagen bara, jaa, den e bara borta. . Men men förhoppnigsvis nya friskare tag imorgon. Känner mig liite mindre "febrig" nu såå håller tummarna för att de ska vara lite bättre imorgon redan.

Ska passa på och kasta in några pix från Vappen här och nu också. OMG, vilken helg!! Kan inte säga annat än att det har varit helt superroligt :D

Hela sjuktsnygga Rambogänget på väg på sitz!! (Janci, Mu:en, jag, Naemi, Anna, Vickan och Gabz)


Me @ spårvagnen


Gänget <3


Öltorn


Vappen, i parken innan mösspåläggningen


Naemi och Anna dansar loss till gubben med lådan. (Jättegullig gubbe som kom gående med sin musikvevlåda på Alexandersgatan)


På Vappen drog vi till Domkyrkotrappan för att chilla lite.


Tre smeder, whiuu, däruppe hos dom har jag vart (kan säga att jag aldrig sku ha kommit upp på egen hand, inte ner heller för den delen :P )


V som i Vappu och A som i Apua :D


På 1 maj ville vi vara miljövänliga och lämna in Jenny för återvinning


Partygänget i trappan, jag gav upp och ville bara sova överallt.


Dagen efter efter efter pizzan!! Så himla god med tre sorters ost. Åå ost <3


Jag kollade lite på vad jag handlat, ätit och så vidare under vappen och jag har typ tappat bort eller köpt nått för 6-12 € som jag inte kommer ihåg. Jag hoppas jag handlat upp pengarna och inte tappat dom! Men nyfiken e jag, speciellt efterson jag just nu verkligen inte har råd att bli av me ens tio cent :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar