onsdag 26 maj 2010

Fruktsallad & te = myys

Huuh, tiden bara flyger iväg! Den här veckan har jag redan hunnit "vara på jobb" två dagar, jag har gått brevid för att lära mig de olika skiften. Imorgon ska jag jobba en kort kväll och sen har jag fredagen ledig, jeei! Sen blir det helgjobb. . Var på morgonskift idag och jag är så ingen morgonmänniska. Har så svårt att komma i säng och ännu svårare är det att komma upp på morgonen sen kvart över fem när klockan ringer. Så jag höll på att somna på spårvagnen sen på väg hem.

Var och simmade ikväll för att göra något vettigt. De e riktigt nice, jag älskar att det är femtio meters banor! De känns mer värt när man slipper vända hela tiden. Jag har t.o.m. vart seriös och köpt pafletter till bastun (såna man sitter på) så nu ska jag ta tag i simmandet =) Haah, när jag satte på mig bikinibyxorna så gick gummibandet i midjan av :P Men byxorna hölls på plats (tror jag) anyway taskigt läge. . Ny simbikini nu bara. .

Känner mig så där lagom seg efter den här dagen så nu blir det mys med fruktsallad av banan, vindruvor, jordgubbar, cantaloupe, "ananaskörsbär", kiwi och blodgrape och en stor kopp kamomillte :)


Myslåt (och film som jag bara måste se)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar