lördag 15 maj 2010

Härligaste sommarvädret

Idag har det varit så fint väder, kanske den finaste dagen i år. . Gissa hur jag spenderade den.. ?? Haah, joo med damm upp kring öronen. Har storstädat hela mitt rum och det tog hela dagen att få gjort. Har tvättat en massa tvätt också, huuh. Så nu är jag duktigt slut MEN har ett rent och fräscht rum och det bästa av allt är de rena och strykta sängkläderna som väntar på mig =) Lycka!

Jag fick ju ett nytt sängtäcke plus tre prydnadsdynor av mamma i födelsedagspresent och ikväll åkte de fram för första gången. Passar super på min säng och i mitt rum tycker jag :D





Min fina lampa, luv it! (Den har väldigt lång sladd/kedja men ville inte kapa nått då man aldrig vet hur högt i tak det blir i nästa hem :))


Imorgon blir det picnic på Sveaborg med Åsfh (Åländska studentföreningen i Helsingfors) Hoppas på lika fint väder! Åh det ska bli så myys med picnic.

2 kommentarer:

  1. Fint! Love din lampa :)

    Pussåkram

    SvaraRadera
  2. Tackis <3 Joo, jag älskar den också! Jag skulle kunna ha en i varje rum t.o.m. i badrummet :D

    SvaraRadera