fredag 7 maj 2010

Hemma :D

Hemmhemmahemma :D Jag och syrran hamnade tyvärr i värsta cirkusvagnen på tåget igår, nån kille som studsade runt mellan stolarna och bytte plats jämt. (De e ju så när man inte köpt biljett med plats från början, pucko, så hamnar man att flytta när folk med platsbiljett kommer). Han höll iaf på att nocka mig då jag lutade mig framåt och han fällde sitt säte bakåt med en skräll. Vi försökte iaf undkomma honom och det övriga tumultet genom att kolla på Crossroads, supeeah great movie! Syrran och jag har sett den massor med gånger men det är ändå ingen av oss som säger nej om nån av oss vill se den igen, haha!

Älskar den här låten och jag minns att jag va helt såld på videon och hennes kläder när den kom! Snyggt!


Idag blir det pizza på Fantasia och sen häng på Vårdö! Och som vanligt ska jag ta massor med OST! E lite tveksam på om jag ska ta en inbakad pizza eller en vanlig. Kanske en vanlig Hawaii med supermycket ost blir bäst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar