onsdag 26 maj 2010

Min ljuvliga "semestervecka"

Förra veckan var min "semestervecka" och det var verkligen den mest perfekta veckan att ha ledigt på!

* På tisdagen kom E-K hit, så då blev det massor med prat, prommis och såklart shopping :D
* På onsdagen blev det mera shopping och på kvällen for vi till simhallen och simmade
* På torsdagen var vi och surprise shoppade, spelade kubb på gården i solen och kvällen spenderades på Borgbacken med Åsfh. Efter Borgbacken for vi till Maya Bar & Grill och jag åt min första Fajita någonsin. Det var sjukt gott, men otroligt eldigt :S Litet minus för att vi ficka vänta en halvtimme på att få beställa mat och sen lääänge på maten och dessutom jättelänge på att få betala.
* På fredagen for vi till Simstadion och simmade ute i solen. Vi blev så otroligt bruna bara av att vara i bassängen i 50 minuter. På kvällen for vi in till city och åt sushi (för första gången det med) Jag vet inte riktigt vad jag tycker, hmm, mer sås skulle de ha kunna vart. Vem tusan vill ha en massa soya på maten liksom. Jag vill ha riktig sås!! Min favorit blev iaf nå stora räkor eller va de va.
* På lördagen tog vi en morgonprommis, vi åt frukost på gården i solen, solade, och grillade i regnet. Kvällens happening blev förfest hos mig och sen Svenska pubben. Veckans ruttnaste var iaf vitryssen gjord på soft ice som jag köpte, Fattar inte hur alla barer alltid har slut på mjölk. Jag ska börja bära med mig en liten kylväska med en liter mjölk.
* På söndagen var det pizzadags @ Kotten. Sen filmtajm och på kvällen bastu i takbastun.
* På måndag shoppades det sista och världens godaste köttbit blev äten! E-K är ju värsta kocken ;) Ska försöka våga mig på att steka en sån lyxköttbit någongång. . Lämnade E-K till färjan på eftermiddagen och efter det så va också min semestervecka slut :/

Kastar in lite pix från supertoppenveckan!

Sommarfina brudar på stan


Äta ett smultron någon?


Kubbspelande, två fina segrar av mitt lag


Motståndarna



Sushi


Inte helt övertygad (kan berätta att de va nå vita äckliga bitar som trådade sig i munnen när man tuggade, hhuu, vill inte ens tänka på vad det kan ha vart :S)


Lycka är att grilla i regnet, NOT! Ljumma korvar och en grill som aldrig slutar brinna (så att man kunde börja grilla)


Förfest :D


E-K stylade mitt hår! I like it a lot!!


Partypose




Mina killerhögaklackar på Vickans snygga bruna fötter


Partygänget


Obligatoriska bussbilder





MOIMOI

2 kommentarer:

  1. Du är inte helt olik köttgubben där på sista bilden :D MOIIII!

    /Hemlis ;)

    SvaraRadera
  2. Oj, tack så mycket för komplimangen! Tyvärr är platsen som köttanten inte vigd åt mig. Men man kan inte få allt här i livet ;)

    SvaraRadera