fredag 28 maj 2010

Dagens program

Idag är jag leeeeeedig!! Såå skönt! Började med att sova bort hela morgonen och vaknade först halv elva då posten dunsade ner på hallmattan. Sen låg jag i sängen och läste Ålandstidningen och tjugofyra7. Idag kom förra veckans lördagstidning det är nog rekordet i seghet hittills att de ska ta typ en vecka för ålandstidningen att komma hit :( Sen blev det lunch på skolan med mina bästa tjejjer :) Och hejdå-sägning till Vickis som åker till Åland över sommaren, buuu!

Idag borde jag ännu hinna stryka kläder, diska, gå till butiken och skriva på examensarbete :S Ikväll blir det film (American crime) och bastu. Känner mig tyvärr fortfarande krasslig, dumma luftvägar, så jag är rätt seg :/ Tror att jag lägger mig på sängen och ser ett avsnitt av "Jakten på Julia" plus en mega kopp varmt citronvatten med honung istället för att göra allt jag borde.

Dagens :) Kjolen är en stor favorit (trots sin litenhet) ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar