måndag 10 maj 2010

Idag har jag faktiskt gjort nått

Haah, jag har skrivit och skrivit på den stjärna stjärna stjärna osv. jobbiga analysen. Mailade min handledare och frågade om jag gjort rätt också, för nu ska jag banne mig göra på rätt sätt! :D Jag blir så sjukt törstig av att sitta länge framför datorn:( Jag har hinkat i mig flera liter vatten redan, men det vill inte riktigt hjälpa. Jag känner mig fortfarande supertörstig.

Nu ska jag ditcha datorn en stund och kika lite på ishockey och kanske stryka lite kläder också. Jag har en lång jeansskjorta i botten av korgen som jag gått och drömt om i några veckor nu. Skulle vara nice att ha den struken =)

Haha, jag har ju roat mig den senaste tiden med att flytta mina fotografier från datorn till min ehd och nu trillade jag över en bild från i höstas någång. Jag antar att jag inte hade så mycket att göra när jag tog den. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar