torsdag 6 maj 2010

Weekendresa hem

Whiuu, idag åker jag hem =) De blir bara en liten snabbvisit, men ska i alla fall bli jättekul att få träffa familjen igen även om vi bara hinner stanna tills på söndag! Far via Åbo idag så de blir med tåg och båt.. Långresa, men jag har att göra på båten så de e lugnt. Får nog tiden att gå

Är på väg ner på stan en liten stund nu, ska köpa en tidning så jag har lite att läsa på tåget och sen en present till mamma på morsdagen. Jag tror de blir tredje säsongen av House, perfekt present tycker jag :)

Har min favvotischa idag. Jag bara älskar leopardtryck och leomönster, give me more!


Legginsen är också en stor favorit. Jag hittade dem på Lindex och de har verkligen vart över förväntan! Har läst i flera bloggar att plagg med fuskskinnsdetaljer hållit jättedåligt, men inte de här, jeei! Har till och med tvättat dem utan att de ens börjat se sämre ut, nog handtvätt bara men iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar