tisdag 22 september 2009

3 månader och 1 dag kvar ;D

Mmmhmmm, min julstämning har infunnit sig :D Hittade lite julmusik på spotify :P Aaa, min lycka är gjord! De e ju faktiskt bara typ tre månader kvar!! Julen är nog det bästa som finns, det mysigaste som finns :)

Jag har betat av alla mina punkter på min att göra lista! Såå skönt! Å det mesta gick vägen. Jag ska hem till ön nästa vecka och då blir det lite behandling för foten :) D e bra för den e ännu lite stel :/ Men bättre iaf.

Var och tränade idag, hade en sån träningsvärk från igår så d va skönt å få värma upp musklerna igen. Jag trivs jättebra på det gymmet jag är på nu =) Påminner lite om gamla Avancia. Imorgon bodypump :D

Imorgon är det skola igen, vi har handledning i vårt projektarbete. Sen e d väl bara å börja jobba med det andra caset. Jobbigt med två på en gång :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar