söndag 27 september 2009

A little obsession

Så va d dags för ännu en vecka. . Dagarna bara flyger iväg och nu har det blivit höst här, men det är mysigt med lite kyla och röda och gula löv =)


Vy från Tallin

Var ett tag sen så jag gör en short genomgång ;)
I onsdagskväll var jag först på body pump och sen kom pappa på besök. På torsdagmorgon for vi till Tallin =) Tallin är en jättefin stad, massor med fina byggnader och massor med bra shopping! Mitt mission med Tallin var söta kattyllestrumpor och det lyckades! Det är min obsession <3 Jag har två par nu, lycka! Men det här paret är kone-made, pappa frågade försäljerskan. Men dom är fina iaf :D
I fredags for vi till IKEA och där köpte jag en hylla för Emmys och mina dvd-filmer. Den är finis! Nu ser d mera stylish ut än förut när vi hade alla dvd-filmer i en IKEA-kasse:S Det bästa av allt var att jag fick köra bil <3 Jag älskar älskar motorvägen!! På kvällen var det gulissitz på Kupolen, men jag var trött och fick inte riktigt fram min partystämning så jag och Emmy for hem redan halv två. Men alltid skönt sen på morgonen när man vaknar och är utvilad :) Igår cyklade Emmy och jag till Prisma där vi spenderade ett par timmar. Fyndade ett par läderhandskar för 9,90 € och tre säsonger av Baywatch för 21 € Jeei, Baywatch är såå bra! Så nu är min höst räddad. Bakade vitlökssemlor och lagade morotssoppa m potatis och lök till middag sen. Morot, lök och potatis är såå billigt, så den soppan är värsta budgetmaten:D Bra det så får man pengar över till annat! Såg Dirty Dancing med Linus igår också. Me like <3 Nu vill jag äga den ochha den i min filmsamling =)


Mina söta kattyllestrumpor <3

Idag var jag på ett gympass igen. Söndag är bra dag för gympass. Det här var samma pass som förra söndagen, lite nya steg å så men iaf nu kändes det som jag kunde hänga med lite grann iaf, jeei. Snart har jag också koordinationsförmåga! =) Vi hade lite bakishäng hos oss idag också, fast femtio procent av oss mådde helt bra :P Jag och Emmy bl.a. Men det blev iaf traditionella sunday pancakes här igen då Anna kom med ingerdienser. Ingen söndag utan American pancakes :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar