tisdag 15 september 2009

This young girl she´s a freak

Idag har jag inte gjort något vettigt, det är så hemskt! Nu måste saker och ting verkligen börja hända innan jag blir ko-ck-oo :S Jag blir galen på att surfa på nätet efter artiklar som inte finns, fundera över syfte/frågeställning. . Jag vet att mitt examensarbete kommer bli bra bara jag kommer igång (eller d e vad jag hoppas :P). Men jag kommer inte att komma igång om jag inte gör något. Men vad skulle det vara, nåå prata med min handledare kanske.. Suck. Okej, innan den här veckan är slut ska jag ha bokat in ett möte med handledaren!

Jag tror jag håller på att bli sjuk också :( Musklerna i ryggen värker och huvudet känns tungt :( Å jag som var på väg på bodypump imorn :'( Får se vad d blir m d nu då. .

Idag när jag var i matbutiken håll jag på att börja gråta, det var en liten pojke som var jätteledsen. Han grät och skrek först, "anna matikkaa, anna matikka, anna matikka" och grät massor. Hans föräldrar bara ignorerade honom, och sen när dom passerade köttdisken "anna kinkkua, anna kinkkua, anna kinkkua".. Åå, va han grät :'( Han var så ledsen och när jag tittade på honom och log lite medlidande så såg han så förtvivlad ut att jag bara sku velat ta upp honom i famnen ge honom lite skinka :( Uuj d va painful :S (Jag kollat upp d där med matikka och det betyder antingen matematik eller made = lake. Snacka om matbevandrat lite kiddo. Jag har då aldrig ätit lake vad jag vet. .)

Jag håller på å spotifyar Vikingarna hela tiden, heelt ljuvligt vilken skattkista! Albatross, Den stora dagen, Export. . Riktiga gamla godbitar! Lasse Stefanz har också en bra bit på spotify, Pyjamas för två <3 Haha, d e riktigt barndom för mj d! Pyjamas för två, Albatross och en "Agaoo söta fötter i ett träd" brukade vi sjunga tillsammans med våra kompisar. Vi hade en bergsprängare på axeln och så gick vi runt och sjöng:D

4 kommentarer:

  1. Pyjamas för två, det låter sött :D

    Ungar måste härdas lite, om de får allt de pekar på blir de hemska att ha att göra med :S Är lika bra att ignorera om de inte lyssnar tror jag, trots att det ser lite hemskt ut...

    SvaraRadera
  2. Men lite skinka kunde han väl få! Det tycker jag. Jag fick nog all mat jag ville ha när jag var liten. Och det har gjort mej till en riktig rashäst, inte hemsk?

    //Emmmy

    SvaraRadera
  3. Haha! Men ni glömmer ju helt bort titeln. Får det sjungandes i huvudet, This young girl, she's a freak. She's out clubbin' every night of the week.

    Jag tycker som Johi btw. Härda ungen!

    SvaraRadera
  4. She´s a freak är en jättebra låt! Luv it! :D

    Alltså, mitt blödiga lilla hjärta grät floder där i butiken. . För föräldrarna var så dissiga, de pratade inte med pojken. Jag skulle ha förklarat för pojken att vi äter när vi kommer hem (men sen så va han ju faktiskt liten och små barn är så styrda av sina behov så jag förstår att han reagerade som han gjorde) alternativt köpt en liten bit skinka som han kunnat snaska på medans vi gick hem. Framtiden får utvisa hur mina kommande barn kommer att gestalta sig med mig som mamma och uppfostrare :P

    SvaraRadera