söndag 6 september 2009

Städhelg

Nu har Emmy och jag finally städat klart :D Ljuvlig känsla när man har det super rent och fint hemma! Vi va på väg att ta en cykeltur idag för att fira när vi vart så duktiga, men såklart började det regna när vi skulle fara iväg :( Men cyklarna är iaf pumpade nu för framtida äventyr :P Lite mysigt med regn är det ju också (så ser man inte att mina nytvättade fönster är randiga, haha :D )

Igår lagade vi skink- och ostpaj och bakade en chokladkaka =) Det var riktigt gott och mysigt. Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna bo ensam för det är så roligt att ha sällskap hela tiden och ha någon att typ baka med :)



Paj och sallad, mums =P



Mm, chokladkaka m. persikaskivor, grädde och franska pastiller <3

Kanske är dags att ta tag i skolarbetet nu :P Har en bok jag borde läsa för slutarbetet, men jag orkar bara läsa förordet sen lägger jag ner den. . Jag har försökt flera gånger. . Kanske jag hoppar över förordet nu så kanske jag lyckas läsa ett halvt kapitel iaf :P

2 kommentarer:

  1. Den där kakan är så söt :D Precis som på ett barnkalas. Vad hände med barnkalasen? Jag känner mig fortfarande ung :S

    SvaraRadera
  2. Haha, vi hade en barnkalas-sits på Kupolen för nått år sen här i HKI. . Hmmm, d va inte så mycke barnkalas efter ett tag :S

    SvaraRadera