fredag 18 september 2009

Milkshake <3

Jeei jeei, jag har min sista terminstentamen GODKÄND! Å va skönt, nu är iaf det över! =D

I onsdags var jag på BodyPump för första gången på typ två år :S Men d gick över förväntan trots att passet går på finska. Sen igår var jag på Rasvanpoltto, det gick väl lite sämre. Var en massa step up och aerobicsteg. Not my best, men jag hängde iaf med någorlunda och svettades massor så det är huvudsaken :P Å igårkväll var det bio, Away we go eller vad den hette :) En helt söt film nog.

Nu kom posten! Alltid lika spännande :D Fast när posten dunsar ner på hallmattan skrämmer den alltid livet ur mig :S

Ikväll blir d städning och bastu! Åå maybe lite milkshake med Daimkross <3

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med shoppingdag, och fina skor :)

    SvaraRadera
  2. Jaa, jag är så nöjd med skorna :D Men det är nog ''plast''skor, men iaf, finisar <3

    SvaraRadera