måndag 21 september 2009

Ice, thank you

Mhm, okej nuu ska jag kicka igång min höst på riktigt! :P Imorgon ska jag ta tag i alla mina måsten. . Skriver inte ut min doona-lista här efter som den e så lång och tråkig. Men jag ska beta av den ;)

Idag tog jag och Emmy en cykeltur mot Prisma (tänk att vi har ett Prisma här nära, jeei! luuv Prisma!) men d va såklart suljettu idag :( Men någon annangång =)

Suuck, snubblade precis i datasladden när jag skulle gå till köket.. Lite osmidigt för där försvann hela inlägget. Hoppas jag sparade de uppdateringarna gjorde på ett skolarbete precis före :S

Haha, Anna kom hit med äkta Vårdöäpplen <3 Gott!


Jag vill såå skrinna! Undrar om HIFK eller Jokerit skulle minda om jag skulle skrinna på ett litet hörn av deras is ;D För d lär ju finnas is i hallarna härom kring. . Jag kunde ju försöka hålla mig i ett hörn bara :P Jag älskar mina skridskor m fluff, haha, jag växer nog aldrig upp. . Men dom e såå fina!

Var på ett pass idag på gymmet, uuhuh jag är nog varje passledares mardröm. Jag har så dålig koordination, hoppar runt där som nå fågelskrämma. Men eg. har helt sluta bry mig om jag gör rätt eller fel, huvudsaken är att jag hoppar runt där och blir svettig! Å det blir jag. . Så hittills har jag lyckats även om jag inte satt stegkombinationerna :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar