tisdag 1 september 2009

Cityspring och städning

Aussie balsam <3 Hoppas d reder ut min risbuske till hår :/

Idag passade jag på att sova ut ordentligt. . D va riktigt skönt =) Sen for jag och Emmy ner på stan en sväng. Var till Cor-huset först och hämtade ett nytt läsårsklistermärke och till skolan och hämtade en blankett m stämpel för busskortet. Skönt nu när det är ordnat! Såg några från klassen också, jättekul att se alla igen efter sommaren :D Emmy och jag gick till Kicks en sväng. Där köpte jag Aussie 3 minute miracle balsam, åå d doftar såå gott <3>



Det rosa längst ner e min favorit (min kamera e såå dålig) d e eg. neonrosa. . Sweet :D


När vi gick mot Kampen kom d två tjejer med en kamera och mikrofon (stod yle på mikrofonen) :S Sen hoppade dom direkt på oss och frågade nått så snabbt att vi inte fattade vad dom sa (pratade ju of course finska) Hahah, så Emmy sa att vi kan inte finska (på finska), säkert bara för att dom sku gå vidare :P Men tjejen m micken bytte till engelska istället, "what´s scary in the forrest when it´s dark?" Så jag sa alla ljud och the feeling att nån annan är där också som man inte vet om. . Haha, undrar vart d ska visas, jag hoppas d va nån skolgrej och inte för yle på riktigt :S


Var till Anttila, jag köpte en stor plastlåda på hjul som man kan ha under sängen, det bra för jag har massor med stuff som behöver nånstanns att förvaras! Sen när vi till Tarjoustalo så hade dom en mycke större låda som dessutom var billigare. . Jag hatar när d händer!






Eftermiddagen gick i städandets tecken, så nu har vi iaf ett rent badrum och ett rent städskåp :D
På bilden kanske d ser rörigt ut, men jag lovar det är såå rent där nu ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar