lördag 19 september 2009

Det var på Golden Gate. .

. . av shopping. . Jag och Elisabet tömde Helsingfors butiker idag. Luv en riktigt shoppingdag <3 HKI I´m back, haha!! ;D Köpte en kofta, ett leopardprickigt linne, leoprickiga tights och en ''dräng klänning'' den ser ut som en sån tröja som Alfred har i Emil i Lönneberga bara d att d e som en klännning =) Fyndade värsta heta platåskorna på Din Sko också <3



Sen tog vi en fika på ett cafe på Kampen, men det är såå himla nojsigt där så man sätter nästan lunchen i lungorna istället för magsäcken. Men det är kul att man sitter mitt bland alla människor som går runt där och shoppar :)


Elisabet och en inte så jättegod sallad.

Ikväll ska jag testa min nya ögonkräm också, jag börjar få såna små uttrycksrynkor som det så fint heter (enl apotekstanten). Nu ska jag låta dem gå i ide lite :P Dom kan komma tillbaks senare. Å neej, jag vill inte vara forever young. .

Imorgon blir det eventuellt ett gympass igen ;) Kiinteytys-pass (betyder typ att man ska bli fastare eller nått). Känns mysigt med ett pass på en söndag :)

Avslutar med helgens egopix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar