måndag 14 september 2009

Sunny sunday

En riktigt nice helg har d vart! :) Kräftis i lördags och bara chill idag :D


Anna och jag på Kräftis <3

Kräftisen var kul, hade trevlig bordsällskap och det var bra stämning! Det var första sitzen för i år också, skönt att få damma alla sitzregler igen :P Och det är alltid kul att få festa med gaenget här ;D Man skulle laga sin egen kräfthatt också och sen skulle man rösta om vilken som var finast. Naemis hatt vann :D En annorlunda kräfthatt var det iaf :P


Så här såg jag och min hatt ut :P En ganska typisk kräfthatt =)

På lördagen var jag, Naimz och Jancz en sväng till Kierrätyskeskus. Fanns nog en del fina möbler där, men de flesta var så stora att de inte sku får plats här hos mig och Mu. D var en hylla jag letade efter, typ en vanlig hylla i stil med Bokhyllan Billy. . Men men, en annan gång kanske.

Idag har jag tagit det mest lugnt, kollat på Efterlyst och Gossip Girl. Lagade lite traditionella söndags-american-panncakes också, mumma va gott! Å i eftermiddags tog jag och Elisabet en prommis runt Tölöviken i det fina vädret =)


Ser kanske inte så gott ut, men det är faktiskt jättegott! :D

Ska gå å sussa nu, känner mj lite lätt sliten ännu :S Och imorgon måndag med grupparbete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar