fredag 4 september 2009

Fyrverkerier



Aww, det va såå fint med alla fyrverkerier <3 Vill veta vem som vann nu, men hittar inte resultatet nånstanns :( Massor med folk var det också, dom har väl räknat med över 100 000 åskådare =)

Idag har jag städat lite till i mitt rum och börjat packa upp :D Äntligen! Jag vill kunna ligga på soffan och se på tv eller läsa, men nu går ju inte d. Fullt med väskor överallt :( Försökte tvätta min lampa också men nu ser den bara ännu skabbigare ut :/

Va till Naimz och Jancz på tortilla och glass före fyrverkerierna, glass och godis är den bästa kombinationen ever, såå lovely! Så såg vi på Friends också, jag har alltid ogillat det förut. Men nu känner jag mej helt Friendiserad :P

2 kommentarer:

  1. Sötisar. Jag vill också vara med er och äta glass och godis!

    SvaraRadera
  2. Ååå, jaa! Saknar dig också <3 Hoppas du har det bra därborta! Kramar

    SvaraRadera