lördag 12 september 2009

Fredag hela veckan

Mm, hur skönt skulle inte d vara ;D Vakna varje morgon och veta att helgen är på kommande :P Men antagligen skulle d bli lite slött efter ett tag. .

Idag har jag strykt bort alla kläder som låg i strykkorgen, jeei! Skönt att slippa d, iaf på ett tag. Sen var jag och Linus ut på en två timmars prommis till ett naturområde här nära. D e så mycket skönare att gå där en typ runt Tölöviken när bilar och bussar susar förbi :/ Men det är mysigt när man kan gå runt Tölöviken :) Ser jag vatten på min prommis höjer det helt klart promenadens värde! Jag skulle aldrig våga gå till det naturområdet ensam, så paranoid är jag.
D va så sorgligt idag, såg en man sitta på en sten och dricka vin för sig själv. Sen kom han vinglande (på cykel) förbi oss när vi prommade tillbaka. Stackarn :(

Städade lite sen ikväll och så blev d bastu m Jancz och Naimz. Bastu är nog det bästa som finns! <3 Önskar att jag hade en vedeldad bastu, el funkar ju men den äkta bastukänslan får man ju bara m ved :( Undrar hur d här med infraröd bastu känns :S D måste ju va topp ett fejkbastu känsla. . Eller är jag bara fördomsfull?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar