söndag 28 mars 2010

00:52

Det blev Mäkken iaf ;) Anna var snäll och ledsagade en sjukling dit! Söta killen i kassan gav mj två cheese dipp, it made my evening! Nu har jag en extra att ta till me lite morötter, jeei!

Sitter och lyssnar på Kikki Danielsson, hon e så sjukt bra! Fattar inte att jag inte fattat de tidigare, omg liksom. Btw, jag har gjort en spellista på Spotten som e så himla bra så jag måste skriva ner den här:

Leende guldbruna ögon - Vikingarna
Sikta högt - Streaplers
Hallå Mary Lou - Sten & Stanley
Jag dansar med en ängel - Thorleifs
Tack för idag - Wisex
Idag & imorgon - Kikki Danielsson
Pyjamas för två - Lasse Stefanz
Till min kära - Streaplers
Sänd inga rosor - Vikingarna
Ge dej tid - Christina Lindbergs
Jag vill vara din Margareta - Sten & Stanley

Sjukt nöjd alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar