måndag 29 mars 2010

Sovdags kanske?

Borde sova, helt sjukt att vara uppe den här tiden egentligen (på en måndag"morgon" liksom). Men jag och syrran pratade efter frukosten idag (läs söndag :)) om att åka till Åland på måndag (alltså idag) så vi gick ner och hämtade väskorna och skulle börja packa men då messade Anna och undrade iaf vi va på väg till city på söndagsshopping (så va typ planen i lördags). Men iaf de slutade me att vi drog ner på stan för några timmar iaf :) Helsingfors är en så otroligt fantastisk shoppingstad, luv it! Jag shoppade loss rejält som vanligt och lyckades komma hem med tre kassar ;) Men den här gången var faktiskt inte allt till mig. Jag ha inte hunnit ta några bilder på allt stuff men jag lägger in en bild på Anna vs. mega pölen istället. Så iaf orsaken till att jag fortfarande e vaken e för att jag försökt mig på lite smart packande (så inte min grej). Bära tills jag stupar e mer min stil! Jag ha nog burit i mina dar jag i alla fall, haha, där fick ni ett lite omgjort och ihopblandat citat också ;) Svårt att veta va man behöver för en vecka på Åland, festoutfit X2 och lite vanliga kläder e allt jag lyckats med hittills. .

Anna, livrädd för att drunka i den stora pölen (till höger e vårat hus typ :)) Haha, kolla in de gula blomlådorna på huset till vänster, snyggt eller fult?! Den pölen e helt sjuk :S De e himla synd om alla människor med barnvagnar också, de kan ju inte köra där stackrarna, så blir värsta omvägen för dem :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar