lördag 27 mars 2010

Hälsostatus: krasslig

Usch, har vart dålig sen i onsdags/torsdags nu. Inge vidare. . De va nog Pump passet som knäckte mig i onsdags tyvärr. Jag velade länge fram och tillbaka om jag sku fara på de, å sen for jag iaf trots lite småkänningar i halsen (det är inget jag rekommenderar, lyssna på kroppen). Så jag fick mitt straff sas, haft värsta luftvägsissues och ont i nacken :/ När jag betalde lite räkningar igår så trodde jag att jag sku brinna upp framför datorn, men de kan säkert också va en kombo av feber och summorna som försvann från mitt konto med bara några klick. . Känns iaf bätte idag redan, men inte blir de säkert nå Core imorgon :'(

Fick ett gulligt "Krya på dj och Glad påsk" kort av Anna igår, sweet! :)


Gårdagen spenderade jag i soffan med O.C. plus en massa tv4 play och Svt play program och Ben & Jerry´s cookie dough glass. Och jag tror att idag kommer att se likadan ut typ :) Orkar inte göra så mycke annat ännu. . E sjukt sugen på ett Mäkken meal, typ osthamburgarmeal med cola, cheesedipp och ett chokladmuffins, men det känns oöverstigligt jobbigt att tänka sig att jag ska klä på mig å gå ut och åka till Hagnäs där de närmsta finns. . Jag ska jobba på d ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar