söndag 14 mars 2010

Sweet sunday

Så skönt att vakna och må bra efter att ha fått sova ut ordentligt :)

Årsfesten i fredags va riktigt nice, god mat och trevligt sällskap. Det var dock några grejjer som gjorde en paist! Bl.a. fick jag läsk kastad över min vintage päls då jag lämnat efterfesten och gått för att köpa något ätbart :( Jag vet inte riktigt hur man rengör en päls :/ Orsaken till att läsken kom flygande var inte ens för att jag bar päls utan det var helt andra orsaker. Jag är mycket lessen över min förstörda päls, men jag hoppas att det ska gå att göra något åt den. Samma kille som kastade läsken kastade även omkull några av mina vänner på marken (vem gör så??) Som tur var skadade sig ingen allvarligt.

Tyvärr räckte inte riktigt orken till sen för sillizen på lördagen så jag gav upp efter 3½ h. Jag gick till Donken och köpte osthamburgarmåltid, cheddar dipp och ett chokladmuffins i stället. (I kassan stod världens sötaste kille!) Sen for jag hem och kollade på Bring it on 3, luv that movie! Igår kväll blev det bara lugnt och såklart Melodifestivalen :D Blev så himla glad när Sly var med på ett hörn också! Vilken överraskning :D

Idag blir det städa och så ska jag försöka handtvätta lite bl.a. klänningen jag hade på mig i fredags. Jag var tvungen att tvätta handväskan också, den var så opasslig färg för fest (vit). Om jag orkar ska jag ta och gå på Core ikväll också :)

Jag lägger in lite pix från Årsfesten

Fina tjejgänget :)


Jag och Naemen på restaurangen


Min superfina ring från Lindex, luv!

2 kommentarer:

  1. Fina brudar! Hade Anna såna megalösfransar??

    SvaraRadera
  2. Tackis! <3 Joo, hon har ett par riktigt siistiga! Dom e som fjädar typ =) Very Lady Gaga!

    SvaraRadera