tisdag 9 mars 2010

Fyrkantiga ögon och rosiga kinder

Har jobbat med ex.arbetet idag, d tar så mycket tid. Sitter framför datorn och hänger jämt, iom arbetet, jag får varmt i ansiktet också när jag alltid är framför skärmen. Borde kanske köpa nån fuktspray att spraya i ansiktet med jämna mellanrum? Har börjat transkribera nu och det är verkligen tidskrävande :S Men vill ju göra det ordentligt och få alla ord med =)

Var ner på stan en sväng idag och då måste jag bara gå förbi Fiorella i Kaisaniemi och kika i fönstret vilket ledde till att jag bara måste gå in och sen kom jag ut med en söt leotischa :D Kunde inte låta bli, fast jag nog har nån sån tischa redan. . Men så himla snyggt med leggins och kommer bli supersnyggt med mina stövlar med nitar som jag inte köpt ännu men iaf.

Kastar in ett pix ;D

MÅSTE slinga håret snart också (som man kan se på bilden, iik!! :/), men jag tror d får bli sen i april nångång. .

Köpte en tågbiljett idag, ska hinna fara en snabbis till Åland nu i veckan. D e lite stuff med ex.arbete å fixa.

Måste bara: Kolla in bilen och kläderna i videon! Riktigt nice video och låten är supeeah great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar