måndag 22 mars 2010

Jag vill ha dig här på min efterfest

Way to go Carro, superbra låt! Kolla upp den på Spotten om ni inte redan är bekant med den! Carro med "Min efterfest" ;D Haha, fast det är måndag så blir jag partysugen, yeah!

Idag har jag äntligen äntligen transkriberat nästan klart, bara lite kvar nu. Så sen e allt me de klart och analyserandet kan börja! Fick reda på idag att jag har lite mer tid antagligen med mitt arbete, deadlinen e lite framskuffad så jag ska verkligen köra järnet nu så jag hinner med :) Men weird e d att man stressar å stressar å sen har man tydligen mer tid och de ändrar ju lite allt. . Hmm. .

Hann med en tur till gymmet idag med syrran. De va riktigt skönt att köra ett gympass själv på egen hand. Har gått på gruppträningar ett tag nu, så lite ovan e ja nog att ingen säger hur man ska göra, haha. Passade på att le ;D lite mot alla som gick förbi utanför föntret medan jag stod där och cyklade/crosstrainade, hihih, när syrran och jag stod där så kom de en äldre man och hans "dam" han skrattade massor så vi gjorde det också och då "slog" (typ så där som lägg av att stirra typ) hans fru honom, men han bara fortsatte att se jätteglad ut. Sweet! De e lite roligt då gymmet har stora fönster ut mot Mannerheimvägen så man e nog i blickfånget när man står där och svettas :P

Nee, nu ska jag fixa en jordgubbssmoothie (E-K har smittat mig med Smoothiefeber, och visat hur himla enkelt d e å fixa, så nu e jag helt obsessed) å sen blir de sova :)

Min fina rosa blender och Smoothie-ingredienser. Bananerna ska inte va så där bruna egentligen (de blir inte lika gott då :( )

2 kommentarer:

  1. De där bananerna ser ju inte så värst aptitretande ut nej :D //Emmy

    SvaraRadera
  2. Eeh, nee dom e inte riktigt bloggish. Man vill ju inte att folk ska tro att man snott dem ur husets kompost direkt :P

    SvaraRadera