lördag 6 mars 2010

Sol :D

Idag är det världens vackraste vinterväder! Blir så glad när solen skiner. Har tyvärr inte hunnit ut ännu, är lite slö idag. Har tränat duktigt den här veckan (jämfört med tidigare veckor :P) så jag är iaf supernöjd! Styrketränade i onsdags och var på Core i torsdags, jeei! Sen har jag ännu hunnit med promenader. Borde ha hunnit på nått pass ännu då jag har fyra gånger kvar på mitt Avanciakort. Men de får nog bara fara nu. . :(

Jag har varit hemma på Åland sen i tisdags, så jag har hunnit träffa lite kompisar också :D Jättekul! Hihi, en kompis ska få en bäbuu :D Jag väntar med spänning på att få höra om det är en pojke eller flicka! Kan inte riktigt fatta att vi blivit så stora allihopa =)

Igår var jag till tandhygenisten, iik scary :S Men det gick bra och jag var såå duktig :D Haha! Men jag hade två små hål så jag måste gå till tandläkaren också, buhu :( Har tid i april.

Spenderade fredagskvällen i soffan med mamma och en stor glassportion med hemlagad chokladsås och strössel och Let´s dance på tv :D

Checka in värsta coola danserna! Jag vill också kunna dansa sådär! :D

Claudia och Tobias
http://www.tv4play.se/noje_och_humor/let_s_dance?videoId=1.1537988

Molly och Jonathan
http://www.tv4play.se/noje_och_humor/let_s_dance?videoId=1.1537997&selId=1.1415394&currPage=0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar