fredag 19 mars 2010

Helgmys

Åå, äntligen helg! Inte för att de gör så jättestor skillnad när man bara skriver, intervjuar och transkriberar. Det borde jag göra imorgon också :/

Men ikväll blir det iaf lite myskväll m mina bästa brudar! Vi ska bada bastu, se på Melodifestivalen finalen (bandat!) och äta lite äppelmandelmassakanelsirap och smuldegsgott me vaniljsås :D De ska bli så kul att få träffa alla och chilla, jeei! Åå bastu, finns d någo bättre!? Haha, neej, de gör det inte!

Har känt mj lite krasslig idag och igår så mitt motionskort börjar gapa tomt, men förhoppningsvis att jag kan gå på mitt favvo söndagspass iaf =)

Vet fortfarande inte alls hur allt kommer att gå me mitt ex.arbete :/ Får väl säkert mera besked om de på måndag. Som tur e har jag ju iaf kommit en bra bit på vägen, huuh! Och jag hoppas att allt de andra ledsamma ska ordna sig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar