fredag 12 mars 2010

Big mistake

Aaargh, jag gjorde den nörttigaste bokningen eveaaah i onsdags :S Jag bokade en C-hytt till HKI. I och me isläget var det inte det smartaste draget. Vet inte hur många gånger jag vaknat i natt och trott att jag haft isvatten på golvet. Jag tänkte köpa upp hyttstandarden i hamnen men då hade alla B-hytter gått åt :/ Å jag var inte beredd att betala allt för mycket för min sömn. Contentan av det här är alltså att det inte lönar sig att vara snål när det ligger is på vattnet!

Pigg och redo för årsfest ikväll, jeeei! Möjligt att det finns en liten bit ironi där. . Jag har köpt lite nytt smink så månne int att jag lyckas fräscha upp mj så pass ;D Partey!

När jag åkte till Åland så såg jag ett så fint halsband i TaxFree:n, hmm, det kanske borde bli mitt ;) I filmen "Jos rakastat" så e de halsbandet me också! Fint! =)

http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/kaadyt/6540

Nu ska jag börja stryka klänningen, duscha och allt sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar