måndag 8 mars 2010

Du kanske hellre vill prata svenska?

Idag har det varit full speed framåt :D Fast ändå känns det som jag inte ha gjort speciellt mycket :P Jag har jobbat med mitt ex.arbete, bytt ut mitt busskort, lagat en tacopaj, pratat i telefon (massor och länge :D det är så himla kul att prata! ), bokat vax (pain). Måste ännu hinna packa upp ikväll. Jag kom tillbaka till HKI igår efter 12 timmar på resa :/ Isen har rört om i färjtrafiken lite, så igår blev det 1½ väntan innan färjan kom. Men som tur hann jag med tåget iaf =)

När jag bytte ut mitt busskort mot ett nytt så startade jag storstilat konversationen på finska (min egen hemsnickrade variant :D ). Hahaha, sen efter ett tag så frågar tjejen bakom luckan om jag hellre kanske vill prata svenska. Snacka om FAIL! Nåå, fick ju öva lite iaf :P

Isch, känner mig lite småkrasslig :( Skulle inte riktigt ha tid men en förkylning nu när det är så mycket. Så nu blir det lite Berocca och hett vatten ;) På fredag är det ju dessutom Årsfest, jeeei! D ska bli så kul, parteey!

Ville bara säga det också att jag hoppas Ola vinner Melodifestivalen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar